fre-lör hos fredrika

hej! inatt sov jag över hos fredrika. men först, etfer skolan igår följde jag med malin, michan och linnéa till skärholmen. efter bara en liten stund var jag tvungen att skynda mig hem föratt komma i bra tid till freddan. och självklart så fick bussen damp och stod stilla i typ tio minuter.. så jag blev mer och mer stressad. men till slut funkade bussen och jag kom till fredrika i bra tid. jag och fredrika gick ut en sväng och sen kollade vi mest på "A shot at love with tila tequila" på kvällen. fredrikas lillasyster var gulliga och gjorde toast och smoothies till oss också. :) vi gick och la oss i skaplig tid och vaknade klockan åtta. runt klockan 10-11.00 började jag och fredrika ge oss iväg. jag skulle hem till mig och fredrika skulle till sin pappa. när jag kom hem skulle familjen precis dra ner till stuvsta ip för det är "Stuvsta dagen" idag. så det är lite lotteri och grejer där nere. jag var där ett tag förut, men cyklade hem efter en timme eller så. om typ tre timmar ska jag möta tjejerna också.. vi ska ju på NRJ in the park. wiih! <3 pusspuss på er! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0