ibland behövs ingen rubrik..

hejhopp! hoppas ni har det mysigt där hemma, eller vart ni är. jag har nyss gjort en ny header, som jag inte är jättenöjd med. men jag får göra några fler en annan dag. för nu är jag jättetrött och orkar inte hålla på att leta bilder och så.. hur tycker ni att den blev? den får vara okej nu för tillfället. :) läste nyss i fredrikas natti-inlägg att "hot chic" ska visas på tv! wiiih, den är asbra, om man gillar komedier som jag ;) ska självklart se den! ska nog också som fredrika, koka en stor kopp te och bara mysa i soffan. haha. nu känner jag mig som värsta härmapan, men whaatever, som malin brukar säga, x) puss & godnatt! / Madeleine


Kommentarer
Postat av: vera

ouh, hotchick e bra! ;) <33

2008-08-15 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0