jag är tillbaka!

hej käraste blogg! som ni kanske märkt har jag varit ganska frånvarande de senaste dagarna. I måndags var jag och fredrika i stan, I tisdag var jag och tjejerna och hälsade på veras urgulliga kattungar. I onsdags var jag, fredrika och malin inne i stan. Igår var jag, fredrika och malin på singing bee -inspelning och idag var jag och mamma på "Mamma Mia" - musikalen i globen, fast på engelska. eller brittiska, om man ska vara petig. ;)

som ni hörde har jag varit lite upptagen den här veckan. faktiskt hade jag två läxor som jag gjorde i onsdags och torsdags också. idag var jag som sagt och såg "Mamma Mia"-musikalen, sjuuukt bra. ni skulle varit där! eller var ni kansek det?.. kan tänka mig att dom flesta sett Mamma Mia -musikalen på svenska. men den jag såg idag var på engelska, som ni läste förut. musikalen var slut runt halv-tjugo i åtta. och vi kom hem typ halv nio. sen jag kom hem har jag bara kollat lite på "Epic Movie" och chillat vid datan. det jag mest ville berätta i det här inlägget är att jag är tillbaka nu, alltså, nu har jag inte lika stressigt längre och kan skriva mer i bloggen, trevlig helg! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0