onsdag

hej bloggen! åh, ni ska bara veta hur kul vi hade det på UNG08 idag! var ni där? vi kom dit runt 12.00 , och såklart träffade vi sebastian och alle igen ;) haha. vi tvingade upp sebastian på dansgolvet där han fick stå och dansa i fem minuter. och tack vare oss fick han en energidryck, en scarf och ett nyckelband som belöning ;) BE HAPPY!

sen gick vi själva runt och var med i lite tävligar, frågesporter och bara chillade. vi vann 3 t-shirts också! vi rockar fett! :D det vi menar med "vi" hela tiden är madeleine, fredrika och malin ;) nu har vi iallafall kommit hem allihopa. ikväll ska vi nog alla bara ta det lungt, se på "Sex and the city" och ladda för morgondagen. det blir ju UNG08 då också :) hoppas ni får en härlig onsdagskväll! pussar och kramar / Madeleine och Fredrika



Kommentarer
Postat av: vera

HÖR AV ER!

Ni tar bort min kommentar.

Seriöst. detta är inte kul för mig.

RING! vad har jag gjort? :(

2008-08-13 @ 23:43:16
Postat av: Anonym

du har inte gjort något och vi har inte gjort något. vad e det frågon om?

2008-08-14 @ 17:58:36
Postat av: vera

varför tinger ni inte?

jag har försökt få tag på er. jag vill ju umgås med er, madde ville tydligen det också eftersom om sa det, o mischa har fått kattungar så ni kanske vill se dom och blabla det e jättemycket och jättelängesen vi sågs. kan ni inte svara nrär jag ringar så vi kan göra något? ja, vad är det frågan om?

2008-08-14 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0