shopping i stan

tjuuhu! idag var jag och fredrika inne i stan för en liten shoppingrunda. fredrika letade efter en grå munkjacka, och jag efter en väska. fredrika hittade sin gråa munkjacka, men jag hittade inte min väska. det är så sjukt svårt att hitta en som är perfekt. men jag hittade en blå och röd munkjacka & en skitasnygg scarf på bikbok, som jag tänkte köpa. men först skulle vi käka sa vi. och sen när jag gick tillbaka för att köpa munkjackan och scarfen var det stängt :( så jag och fredrika kanske ska dit imorgon efter skolan och köpa det :) sen har jag bestämt mig för att köpa den nya Escada parfymen också! den heter "incredible me" och luktar gott som attan. men den ska jag nog köpa om någon vecka när jag har mer pengar på mig. dagens planer är nog bara att duscha, välja kläder till imorrn, lägga mig tidigt och kanske baka en rulltårta också. hoppas ni får en härlig söndag. pusspuss! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0