sista dagen på sommarlovet..

tjosan!, tråkigt väder vi har idag, va? regn, regn, regn.. typiskt. precis innan skolan börjar också. jag och fredrika börjar skolan imorgon, :( alltså den 18:de. visst. dom första dagarna är nog skitkul, man träffar alla kompisar, får nya skåp och allt sånt där. men sen efter en vecka eller två börjar man väl som småningom längta tillbaka till sommarlovet. så man får försöka njuta av de sista sommarlovs-timmarna. ;)

idag vaknade jag sent igen, runt 11.30 . men det är ju alltid skönt att få sova ut. pappa kom nyss hem från coop, där han köpte lite frallor till mig och simon. mums! jag tror att den här dagen blir rätt soft, faktiskt. jag ska baka rulltårta, duscha, välja vad jag ska ha på mig imorgon och kanske se någon film eller så. men först ska jag käka mina frallor :) puss, / Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0