skobyte!

hej bloggen! idag vaknade jag runt halv tio. jag började med att käka lite "Special K red berries" till frukost innan jag började med läxan. det var tre frågor jag skulle svara på, tre riktigt svåra frågor, till en början. men efter lite hjälp av pappa lyckades jag iallafall pressa i mig lite mer i hjärnan. så nu är jag klar med läxan iaf. :) snart ska jag och pappsen åka och byta mina skor också. vilka skor jag byter till har jag ingen aning om, men rapporterar om det när jag kommer hem. några bilder kommer kanske också.. vem vet? efter att vi har bytt skorna ska jag och pappa ut och springa igen också. jag har inte sprungit på hela lovet och måste börja igen. vi springer ungefär 3 kilometer varje gång och vi springer två gånger i veckan. så jag springer ca. 6 kilometer i veckan. jappjapp. det var dagens planer iallafall. kanske hinner jag med lite bloggande ikväll också. nu ska jag iaf dra. bamsekramar! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0