skolstart!

godmorgon! om ungefär en och en halv timme börjar jag skolan igen, :( men det ska i och för sig bli rätt kul, idag asså. inte sen.. idag satte jag väckarklockan på 6.30, jag vaknade, åt frukost samtidigt som jag tittade på tv, satte på mig kläder, plattade håret, och nu sitter jag här & lyssnar på "NRJ morgon med Knappen och Hakim" :) snart ska jag välja örhängen, skor och sminka mig också. men tänkte att jag kunde sätta mig här en liten stund, för jag har ju inte brottom eller så. jag kan tänka mig att vi slutar rätt tidigt idag, eftersom det är första skoldagen, och vi har ju inga lektioner eller så. :) etfer skolan ska jag och fredrika till stan också. jag ska köpa en skitasnygg scarf och en skitskön munkjacka, (: men nu ska jag iaf göra mig lite mer i ordning, hoppas ni får en bra dag. pusss! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0