superhelg med malin och fredrika

hej på er! vi har varit lite frånvarande igår-idag, men nu är jag här :) igår var ju den sista dagen på Ung08 för oss, så därför ville vi göra den till den absolut bästa dagen, och gissa om vi lyckades? hela dagen gick åt tävlingar, dansmattor, fest, glass, läsk, mat, scenen och såklart våra älskade SL-tatueringar ;) vi fick även en bild med Kodjo! :D haha, ni kanske inte vet vem det är, men han har iaf vart med på "vakna med the voice" med sitt egna lilla program "Kodjos värld". sen var det en tjej som kom fram till oss och undrade om vi skulle vilja vara publik till "Singing Bee" på torsdag. och såklart ville vi det. så hon fixade platser till oss där, helt gratis! :)

sen åkte vi hem till malin, tog en massa bilder och hoppade studsmatta. malins pappa hade fixat en ny bil, och malin tyckte att den var så himla fräck, så hon bara skrek och hoppade. och såklart var hon tvungen att klicka på alla knappar, och veva bilrutan upp och ner. x) haha. på kvällen åt vi glass och tittade på "Sandor/slash/Ida" . när vi hade sett klart filmen var klockan ungefär 01.00, tror jag. då började i sminka varann. men sen var det dags att sova. vi vaknade runt 10.00 och typ halv ett kom fredrikas pappa och skjutsade mig och fredrika till högdalen där fredrika skulle klippa sig, där köpte jag även en almanacka och ett par svarta leggings. tog som sagt en massa, massa bilder, men det kommer ta ett tag innan dom kommer in i bloggen, så håll utkik efter dom! ;) pussar.  /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0