the good girl

sitter just nu och tittar på Jennifer Anistons film "the good girl". har bara sett i en halvtimme ungefär, men hittills är den riktigt bra. smaskar i mig lite av rulltårtan jag gjorde förut också. medans jag bakade råkade jag självklart smutsa ner mitt vita linne som jag tänkte ha imorgon. men jag kan ju lika gärna ha ett annat. :) det viktiga är att jag har vit kjol. för det har jag, malin & fredrika bestämt att vi ska ha. så imorgon kommer jag nog ha ett linne, vit kjol, en scarf, bambuörhängen och en svart bolero. jappjapp. tillbaka till filmen! kyss. /Madeleine



Kommentarer
Postat av: Evelina

Rulltårta+film = suveränt!:)



Sv: Wow va kul att du har träffat henne!:D Skulle inte vara helt fel!:) Och tack va snällt sagt, blev riktigt glad nu!!



Ha en toppenbra dag!

2008-08-20 @ 11:28:21
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: mathilda

har sett den filmen,såå jävla bra!!!!

hoppas rulltårtan va god!

kyss

2008-08-20 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0