TODAY

Jag är inte på sånt skrivhumör just nu. så jag drar bara snabbt igenom mad som har hänt.
Jag Madde och malin och tove drog in till stan efter skolan, som inte var så rolig.,  När vi kom dit köpte madde en sjal och ett par örhängen, jag köpte samma sak. Inne på Åhlens City så hittade inte jag och madde Malin och Tove. Så vi gick till informationsdisken typ och sa att  vi ville att de skulle ropa på den. Men kärringen i disken sa bara att de inte får ropa på kompisar, WTF ?! -,- aja, sen drog vi därifrån och sedan hem. Nu sitter jag vid skrivbordet med min störda Ipod som inte funkar. Bara för att jag är bäst så bjussar jag på lite bilder från förregår som jag och maddis tog.
Puss! / Fredrika
                                                                   


Kommentarer
Postat av: skåpisen breve freddie

asso jag bara äääälskar dom där bilderna!!!!!

kyss

2008-08-20 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0