Torsdag

Idag var det ännu en superdag på Ung08. Jag fattar lixom inte hur man kan ha så roligt med två personer. Malin och Maddis ville ha fler tatueringar, och jag med, så vi drog till tatueringstältet efter att vi kommit dit. Malin och jag gjorde en till på handen och madde en på överarmen. Imorn blir det nog en på foten, haha. Iallafall så ska vi nog stanna till lite senare imorn sedan bli det sovaöver hos malin, yiey !Efter att vi hade segat runt och fått lite massage av några killar så började det regna. Och vi drog till gallerian. Malin ville ha ett läppstift och när hon testade det så sa jag till henne att man fick herpes. Undra om det stämmer.. Men malin. Om du läser detta så vill jag bara säga till dig att jag ljög...tror jag. Om madde har några bra pics så lägger hon nog in dem om hon är gullig. Tjollahopp och kyss /fredrika



madde:
 självklart är jag gullig nog att lägga in några av dagens bilder :)
det blev inte så många idag, bara tre, för vissa fungerade inte, :(
men imorgon blir det säkert fler. klicka på bilderna för att förstora, ;) pusss!


Kommentarer
Postat av: vera

åh jag vill också ha massage! xD



vadå för tatueringar? ;) <3

2008-08-15 @ 13:43:30
Postat av: fredrika och madeleine

sånnadära som det står sl på :)<3

2008-08-16 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0