trött, ont i huvudet, feber och stukad fot.

yessir. rubriken säger väl allt. i skolan idag skulle jag försöka hoppa ner fem trappsteg från en trappa i skolan. men när jag hoppade landade jag inte på marken, utan på sista trappsteget. jag landade helt fel med foten och fick ont som fan. men såklart fick jag hjälp, tröst och stöd av alla mina gulliga vänner :) många kramar, speciellt :p efter skolan drog jag, fredrika vera och frida hem till vera för att "döpa" hennes kattungar. men när vi först gick ut till kaninerna såg vi en kaninunge! :O så himla himla söt! vera och fredrika bara skrek och jag fattade ingenting förns jag såg sötnosen. vera kollade om det fanns fler och det fanns fyra till! så hon fick 5 kaninungar idag! ni ska bara veta hur gulliga dom är! så himla små också! så nu har vera typ massa, massa husdjur. fredrika skulle egentligen skriva om kaninungarna och sådär. men eftersom hon inte hade skrivit något så passade ajg på att nämna det, hoppas det är okej? <3

när jag kom hem igen la jag mig bara i soffan och nästan somnade. jag var hur slut som helst. först frös jag jättemycket, så jag satte på mig mjukisbyxor och min brorsas mysiga tjocktröja. men senare började jag svettas och var hur varm som helst. så vi misstänkte att jag hade feber och kollade på tempen. och japp. nog hade jag feber. dock inte så mycket, men tillräckligt för att jag ska stanna hemma från skolan imorgon. det tycker mamma och pappa iaf. och med stukad fot och feber tycker jag inte heller att det är så bra idé. men jag hoppas iallafall att jag kommer på torsdag och fredag. för på torsdag ska jag och tjejerna ha "picknik" i parken efter skolan och på fredag blir det "chicken nuggets" till lunch. oc jag kommer typ käka 3000 portioner.. ;) men hoppas att ni får en härlig och håller er friska, till skillnad från mig.. PUSSS! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0