singing bee -inspelningen

Hejsan!, ursäkta verkligen att bloggen inte har blivit uppdaterad på ett tag, men vi har haft så mycket att göra. Madde måste göra läxan, men skriver kanske ett litet nattinlägg.  Igår var vi med malin inne i stan. Hon skulle bara köpa en fin tröja tills idag, men det blev lite mera än det.. vi sprang fram och tillbaka överallt, haha. mina ben var som gummi och jag höll på att dö av trötthet. jag somnade tilllochmed i en säng på åhlens,hehe. Idag så hade vi fått våra "Singing Bee"-biljetter. Wohoo!. eller vi fick dem rättare sagt igår, men inspelningen var idag. När vi kom dit så fick man gratis bulle och gratis glass. Inspelningen var varm och lång, väääldigt lång. Om ni vill se oss så var det det första programet tror jag. Innan programmet började så kom Hanna Hedlund, programledaren fram till oss och sa hej. Maddis blev helt röd i ansiktet och tyckte att det var värsta coolt att hon kom fram till oss, okej det tyckte jag också, men det var så roligt :) . När vi skulle hem så tog vi lite oboy från en automat, men problemet med den var att det brändes som tuusan. Det känns som om min mun är fylld av eld. hahaha. Imorn är det skoldags klockan 9, så nu måste jag tyvärr gå. Lägger upp några pics från dagen. puss och hej! / fredrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0