bästa kvällen ever! del.2

när vi kom hem till mathilda kollade vi på en film som hette "Vingar av glas" och alla blev plötsligt förälskade i Alexander Skarsgård som är en av huvudrollen. filmen var i alla fall jättebra :) etfer filmen snackade vi mest och tänkte ha kuddkrig. jag var säker på att någon bara skulle göra sig illa eller att något skulle hända. så jag låg kvar i min säng och hade helt rätt om vad jag trodde. när malin reste sig upp slog hon till glaslampan i taket och den föll ner i malins säng. och ja, den gick sönder. i tusentals delar. typiskt malin.. x) det låg några jättesmå glasflingor brevid min kudde och skulle bara ta bort en liten glasbit med fingret. inte smart! glasbiten fastnade i mitt finger och det började blöda. mickan fick tre sår på benen också. dom andra var nog helt oskadda. om man säger så.

idag vaknade vi halv nio ungefär. vi åt frukost, sjöng singstar, lekte kurragömma med mathildas lillebror, åt pizza till lunch och dansade vilt till Justice och Carola x) haha. jag har i alla fall haft det skitkul idag och igår. vi måste verkligen göra om det nästa år! :D *längtar redan* .. <3 sååklart hängde kameran med till kungsan och hem till mathilda, så här kommer lite bilder! puss och kram. /Madeleine


mathilda, tove, fredrika, michaela och jonathan på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0