fars dag

heyhey! igår hade vi ju överraskningsfest för linnéa hemma hos malin. vi hade det asmysigt och kul, fast ibland blev vi trötta och sådär. linnéa lev iallafall överraskad, det var hela meningen :) mot kvällen spelade vi spel och såg på "I know who killed me" . fast jag och tove kollade typ ingenting. vi var jätteskrajja och satt lite i bakgrunden och tittade. När den filmen var slut tog jag, fredrika och linnéa ballonger innanför tröjorna och gjorde en show för dom andra, vi sjöng en låt som gick typ "vi har stora bröst, stora bröst". haha, vi är fett omogna :) sen gjorde vi mumsiga milkshakes och  tittade på "bäst i sverige" , haha x)

när klockan var ungefär 2.30 började jag och linnéa härma karaktärer i tv-serier. som tex ; Gaby och Carlos i Desperate housewives, Amanda och Matt i Uglt betty och sådär, och sen hakade vera och fredrika på,. fyfan va kul det var! vi gick och la oss runt halv 4 på morgonen. jag fick sova i ett litet hörn som en liten boll. jag vaknade flera gånger inatt och höll på att svettas ihjäl :o vi vaknade klockan 10.00 och åt världens godaste frukost. och nu är jag hemma igen. sen är det ju fars-dag också, så jag tänkte baka en god rulltårta till pappsen, vi ses! <3 /Maddis


Kommentarer
Postat av: nea

Hallåj!

Vad bra eran blogg är, synd att mitt fejs förstörde hela inlägget bara ;)

Ses imorron //Nea

2008-11-09 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0