första snön

idag kom första snön till huddinge ingen vidare vacker syn.. när snön kommer ska det falla mjuka, vita snöflingor som bilder ett snötäcke på marken, inte gråvita snöflingor som blandas med vatten och smälter när de landar på marken -.- så var det iallafall idag. men den vita, mjuka snön kommer nog så småning om. nu vet vi i allafall att vintern har kommit! i ungefär två och en halv timme satt jag i min sackosäck och läste en bok. två och en halv timme (!).. jag måste vara världens tråkigaste människa.. fast i och för sog gjorde jag det inte frivilligt. utan jag var tvungen att läsa ut en bok till imorgon, (skolan), och det typ mycket, mycket längre tid än jag trodde. jag var riktigt sugen på att baka en rulltårta, men vi får se om jag hinner. isåfall kunde jag smaska i mig den till GossipGirl ikväll :) /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0