framme i stockholm

yessir, nu är jag hemma igen. det var en lång, lång resa med bilen och jag är hur trött som helst. på vägen hem stannade vi ett tag hos min farmor i norrköping. vi fikade lite och farmor sa Natasha till mig istället för Madeleine hela tiden -.- haha! jag antar att hon börjar bli gammal.. nu är jag iallafall hemma och ska snart ta en dusch. sen får jag inte missa gossipgirl klockan sju heller. jag har redan missat de två senaste avsnitten, så det gäller att hänga me..

jag tycker det är väldigt dåligt med kommentarer på den här bloggen också.. och vi vill ju såklart veta om dte ens är några som läser bloggen, annars är det ju ingen idé att vi skriver, ellerhur? så kommentera på! :) vi har iallafall fått tre kommentarer av Alleballe som skrivit riktigt fina grejer till oss, och vi älskar dig också (a)<3 /Madeleine




Kommentarer
Postat av: http://sarahlinn.blogg.se

förlåt,men asså jag läser typ varegdag för varge inlägg,men kmr tyvärr nt ihåg vad jag ska skriva för ngn kommentar:P

2008-11-03 @ 20:31:03
URL: http://sarahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0