FREDAG!

åh så mysigt med fredag igen :) om typ tio minuter ska jag och simon å' handla middag. det blir från grillen i stuvsta c. eftersom kinarestaurangen är stängd :( buhu. när vi kommer hem är det idol också. vem åker hem ikväll, tror ni?

imorgon ska typ alla tjejer utom jag på bio. De ska se "Kärlek 3000" som jag velat se länge. och även fast jag sagt hela veckan "jag kan inte gå på bio eller så i helgen" så måste de ta just den dagen som jag inte kan, attans! ;p haha, jag ska iallafall till min morfar i uppsala imorrn. jag har inte träffat honom på jättelänge och vi har vart tvungna att ställa in det flera gånger.

det är min familj, min moster och hennes kille, morfar och hans fru som ska träffas. jag stor vi ska bowla och sen äta middag där. visst ska det bli mysigt. men jag vill ändå inte missa bion med älsklingarna :( men jaja. vi kan ju gå på bio en annan dag, ellerhur? <3 nu måste jag dra. puss /Maddis


slänger in en gammal bild på mig och fredrika :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0