fredag!

hej sötisar! äntligen är det fredag igen. på lunchrasten stack jag, malin, fredrika, michaela, mathilda, linnéa och tove hem till vera som var hemma från skolan. vi sprang asfort för att hinna. när vi kom till vera fick hon massvis med tröst, kramar och kärlek från oss. sen var vi tvungna att springa tillbaka till skolan igen ;p

efter skolan gick jag, fredrika och malin hem till vera igen och var där en stund. sen drog jag till G.O , där var frida också, som tur var. annars hade jag blivit ensam :o jag var helt inne på att vi skulle köra dans idag. men vi skulle visst köra spinning, (man cyklart på motionscyklar).. det var inte lika kul som dansen. men vi fick iallafall bra motion :)

när jag kom hem åt jag, mamma och simon världens godaste middag och myste till idol. om en stund får vi reda på vem som åker ut ikväll :o men nu i pausen chattar jag lite med michaela och fredrika. vi planerar lite inför imorgon. samtidigt lyssnar jag lite på Duffy och The killers <33 /Madde

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0