Helluu Friends

Idag blev det en rundvandring på kyrkogården i Enskede. Det var kallt men trevligt. Andrea var utklädd och jag hade min ursexiga Dracula-dräkt som jag döljde under min dunjacka, synd för Andrea för henne hade jag sminkat med massa hemskt smink, haha. Alla glodde på henne som gick förbi, en unge blev också rädd, då har man lyckats kan man säga :)
    Påvägen till bilen kom Benny från ABBA och gick förbi oss. Jag fick inte fram ett ord förutom WAOUW! han skrattade bara och sa likadant tillbaka. Andrea blev däremot helt hysterisk och sprang efter honom och frågade om han inte hette ABBA. Då svarade han bara "En gång var jag det, men inte nu.." Hon blev skitglad över att fått snacka med en kändis så alla vi gick förbi sedan visste om det, haha! När jag kom hem blev det varm choklad framför brasan, mysigt.
          På kvällen gick vi ut för att få in lite godis men vi fick bara pengar, 60 spänn närmare (a) Det blev det godis för det..
Nu ska jag upp och se vad det är på tv, Pussen /Fredrika

Kommentarer
Postat av: Alle

ni suger alla sebbes lilla kuk!! haha

2008-11-01 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0