julklappsshopping

hej blogg!
inatt sov ju jag och fredrika hemma hos linnéa. vi hade det jättemysigt. linnéas föräldrar var asgulliga och frågade hela tiden om vi ville ha något att äta, bara för det var linnéa tvungen att säga "men maddis ville ha stekt ägg", och det trodde dom på och var nära på att hämta äggpaketet, innan jag sa att det var lungt. linnéa höll på att kissa på sig. very funny..

bara för att vi är roliga tog vi på oss linnéas klänningar och lekte modeller ute i snön. barbenta och ärmlösa. icecold. vi skulle ta lite bilder när vi rörde oss också, så jag började springa.. x) och sen snubblade jag och slog i armbågen och benet. och linnéas klänning blev helt snöig. haha, så typiskt!

jag och linnéa bestämde att vi skulle se "crossroads" med brittan, en klassiker. fast fredrika hade inte sett den, men nu har hon! :) samtidigt som vi tittade på filmen hällde vi i oss smoothies, cola och popcorn, yum! när vi hade sett klart filmen var klockan typ 00.00 , då gjorde neas föräldrar toasts åt oss, haha :)<3

när vi skulle sova somnade nea och freddie rätt fort medans jag satt upp i linnéas säng, åt popcorn och pratade med dom, även fast de sov .. -.- idag åkte jag, linnéa och michaela in till stan för att julklappsshoppa. linnéa köpte till sin lillasyster, mamma och mormor. michaela köpte ingenting, tror ja.. och jag köpte en till mamma :)

/Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0