Kvällsinlägg

Hej alla underbara. Skriver ett kort inlägg innan jag somnar. Idag hade vi en liten planering efter skolan som tog sisådär en-två timmar trorja, kom hem vid femtiden.  Vi bestämde vad alla skulle ha med sig och så, sen ringde vi hennes mamma också. Ska inte berätta för mycket kom jag på nu men ni får reda på mer på söndag <3

 Har ni tänkt på hur jävliga lärarna är som ger ut läxor? Visst, dom vill hjälpa oss och vi ska ta emot deras kunskaper och blablabla...men varför? Jag vill bli duktig i skolan. Inte via läxor hemifrån. Usch nej, men jag lovar att min åsikt kommer vara ändrad om tre år. Haha..
    Just nu sitter jag och chattar med mina underbara vänner Vera och Maddis. Vera kollar på efterlyst där dom berättar om väldtäctsmän, fan vad hemskt!

"Vidare misstänker polisen att gärningsmännen
 har planerat våldtäkten och förberett genom att lägga ut tidningspapper på platsen,
och sedan åkt och letat efter offer."

Nejnu kryper jag nog ner med täcket över huvudet och somnar! Godnatt babes! /Fredrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0