måndag

heyhey! idag var jag i skolan igen.. på so:n skulle vi göra en dramatisering av någonting i "grekiska myter"-kapitlet. jag var i samma grupp som malin, fredrika, tove, michaela och cindy. vi estämde oss för att dramatisera "den trojanska hänsten". eftersom det handlade om en häst försökte jag, tove och cindy likna en, så cindy höll i toves höst, och jag hoppade upp på cindys rygg. och vips, så såg vi ut som en riktig häst :) extra mycket eftersom tove hade på sig en häst-mask som jag och freddie gjort ;) vi hade i alla fall askul den lektionen och pjäsen gick galant!

efter skolan pallade jag, malin, fredrika, tove och linnéa äpplen och gick sällskap till bussen. malin satte på sin mobil och spelade upp "If i where a boy" linnéa började då direkt sjunga på den och jag fotade x) när jag kommit hem åkte jag och pappa till simhallen. jag simmade 500 m idag. dubbelt så mycket som vi ska simma imorgon. vi har nämligen simtest. då ska vi simma 200 m bröst och 50 m rygg.. men nu måste jag skynda upp till teven! pussar! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0