morsning

ohyes! det är fredag igen :) ikväll ska mamma och pappa ut och träffa några kompisar och jag och simon ska beställa kinamat på världens bästa kinarestaurang, can't wait <3 men först är det ju skolan såklart.

vi har ju haft temavecka och gjort en massa saker som har med tolerans att göra, för tolerans är temat ;) vi har diskuterat, skrivit, pysslat och sett på filmer om det. vi har lärt oss lite mer om att acceptera folk varesej vilken religion eller hudfärg han/hon har. och sen har vi fått reda på lite mer om e-mobbing.

iallafall.... jag gick upp för typ en halvtimma sen, fast jag har inte brottom till skolan, eftersom jag börjar 9.00 ..  jag vet inte varför jag gick upp så onödigt tidigt, men det har blivit en vana.. nu måste jag äta frukost! /Madd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0