nya jeans

idag var jag och hela stora familjen i löddeköping för en shoppingrunda. det vsr inget speciellt jag skulle kolla på, förutom jeans. och det hittade jag ett par! dom kommer från GinaTricot och är samma sort som mina förra. fast dom nya är mörkblåa. (dom gamla är mellan/ljusblåa). ikväll ska dom flesta i familjen på bio och se Bond... fast jag är ju för liten ;/ så jag får stanna hemma med mormor, Helene och snejken :) förut ville ju helene att jag skulle se antigen "REC" eller "I am legend" med henne. fast jag vågade ju inte. och vi hann inte igår. men nu har jag verkligen lust att se ngn av dom, fast det är inte säkert att hon kan. men vi får hoppas :) dom har Wii här också. så sjuukt kul! :D dom har bara "Wii sports" , men det är ändå grymt kul, tycker jag. men nu måste jag sticka. pussisar /Madeleine

Kommentarer
Postat av: Alle

ni suger alla sebbes lilla kuk!! haha

2008-11-01 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0