partydag

godmorgon!
senare idag ska jag och tjejerna ordna en överraskningsfest för linnéa. malin och linnéa har bestämt att de ska sova över hos malin. då kommer de mötas vid stationen och sedan åka hem till malin, men vad linnéa inte vet är att vi också kommer vara där och ha värsta festen :) alla har tagit med sig mat, michaela har bränt 1-2 skräckfilmer och jag har lånat en skräckfilm av min granne, sen har jag med mig satc-filmen, chips & dipp, morötter och massa annat. Vi har även skrivit en lång lista på låtar vi gillar som michan ska bränna en cd av ;) det är detta jag hållit hemligt för er hela veckan, så inte linnéa skulle gå in och kolla. men jag tror inte det är så stor chans att hon kollar just idag, när hon ändå ska till stan och träffa malin ;)

idag gick jag upp klockan 9.00 , så jag skulle hinna packa och allt. annars har jag bara suttit vid teven hela morgonen och tittat på "how i met your mother". klockan elva ska jag ge mig av till malin och fixa i ordning allt. pappa är inte hemma så jag kan inte få skjuts, och jag har typ 1000 saker att bära på , så mamma får följa med och hjälpa mig bära (: haha. det ska iallafall bli sjukt kul ikväll , jag längtar asmycket <3 /Maddis


här är en gammal, gammal bild på mig och linnéa x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0