pulkadag

hej! idag var jag, fredrika, linnéa och fredrikas lillebror på högdalstoppen och åkte pulka. vi hade askul, även om vi bara åkte två gånger x) men det tog typ tre år att komma upp till toppen, så...jag och linnéa skulle åka tillsammans först. jag fick panik och skrek hela vägen medans linnéa bara asgarva -.- hah, det sprutade snö i mitt ansikte och sen råkade vi ha sönder pulkan :o efter det åkte vi till högdalen och fikade, och sedan drog vi hem till fredrika.

där bestämde vi att vi skulle sova över hos linnéa ikväll, så jag åkte hem och packade. snart ska jag möta dom igen. vi kommer ha askul! kameran hänger med, så ni får se bilder imorgon. puss /MADDIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0