snöbollskrig, utvecklingssamtal och småbarn

hej, ni fattar säkert noll om vad jag menar med rubriken. det jag menar är att ni missat mycket om vad som hänt i veckan. men det är ju såklart mitt fel :D detta har iallafall hänt:

* vi har haft en massa snöbollskrig och jag har varit papparazzi.
* jag har haft utvecklingtssamtal, det gick brabra :)
* malin har varit med på "NRJ-morgon me Knappen & hakim"
* jag har blivit jagad av massa sexårs-pojkar.
* jag har haft gitarravslutning.
* jag har gjort pip-testet på idrotten, det gick också bra :)

jag orkar inte berätta en massa om varje grej, men en liten lista funkar säkert
lika bra :) annars kan ni ju kolla in min bilddagbok; Maadddess
där skriver jag garrat mer.. puss puss /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0