so sorry!

Gokväll!
tyvärr har jag inte hunnit med bloggen så mycket, på grund av
allt pluggande. sorry,  men ni vet hur skolan är.. :/
vi hade iallafall NO-prov idag och det gick väldigt bra, det
känns så iallafall :) hoppas hoppas hoppas..

pappa är borta i helgen, han ska åka två färgor i helgen.
hur pallar han?.. fast det kan i och för sig vara sjukt kul att
åka båt :) hah. jag och tjejerna snackade idag och började
planera att alla vi skulle åka birka paradise och dela på 1 hytt.

denna kväll har jag tittat lite på idol också, och vet ni vem jag
såg i publiken? KENZA! såg ni henne också? jag såg henne
klart och tydligt. *stolt* haha. nu är det iallafall paus och om drygt
40 minuter får vi se vem som åker ut! :o Alice, Johan, Anna,
Robin eller Kevin?.. själv hejar jag på Kevin och Anna. HEJA HEJA!!
/maddiskladdis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0