stan och farsta

heyhey! ska snart ta och lägga mig. men innan det skriver jag lite kort om dagen;

idag på matten skulle man dela in sig i grupper (jag var med malin) och sedan gå ut och fråga folk frågor. varje grupp skulle ha en fråga, och den skulle ha något samband med tolerans. så min och malins fråga blev "Om du skulle få reda på att din kompis var homosexuell, skulle du tycka det var okej?" . ovanligt många svarade NEJ, men de flesta svarade JA.. sammanlagt blev alla som svarade 106 pers. inte illa ;) man fick gå iväg vart man ville och behövde inte komma tillbaka till skolan igen efteråt. så jag och malin drog in till stan. klockan 15.00 mötte jag fredrika på älvsjö station och sen åkte vi till farsta och shoppade, där handlade vi båda present till våra mammor och fredrika köpte lite smink <3 puss /Maddis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0