tisdag

hej bloggen! nu har jag nyss bakat en rulltårta, världens godaste (a) jag ska smaska i mig den till Ugly Betty och Desperate Housewives :) annars idag har jag väl inte gjort så mycket förutom vart i skolan & på gitarren. juste! linnéa sa idag "jag ska köpa en kjol idag" , då sa jag "åh, jag ska också köpa en kjol snart! en som är svart/vit randig, hög i midjan från H&M Divided" linnéa ba "VAA!!" , "kostar den 198:- ?" jag ba "aaa!" , hon ba "men det är den jag ska köpa!" x) så båda vi kommer väl ha likadana kjolar, ifall den nu passar ;) fast jag ska å shoppa imorrn :) men nu är det Betty om någon minut, så jag måste dra. men pussar till er! /Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0