Tisdag idag

Hej ho. Simtestet avklarat. Peter glodde inte alltför mycket. Inte Micke heller. Jag klarade av ryggsim. Och bröstsim för den delen också. Olivia kom. Vi utbytte elaka blickar. De var inte kul. Vi fick bada på äventyrsbadet även fast vi igentligen inte skulle det. Det kom massa killar. Men ingen var snygg. Jag math och cindy drog hem vid tre.

Se vad enkelt det var att sammanfatta en nästan hel dag på bara tretton meningar! Är man inte ägig? =) Det jag glömde att säga var att innan vi skulle dra till Eriksdal så råkade Sebbe slänga upp din väska i ett träd och vips så satt den fast på en gren. Men ojdå! hur ska vi göra nu? Trädet var typ sju-åtta meter högt. MINST! det var bergis högre men det fanns inga grenar att klättra upp på så Mathilda och Michan går in för att få en stege men när de kommer ut så har Sebbe redan klättrat upp i trädet och håller i sin väska, eller gympapåse kanske det var..struntsamma. Mathias Nord (Bitr rektor) och Mähler (klassföreståndare) står i fönstret och glor. Likaså Susanne. De ler lite och tänker *det går väl bra ändå* efter som Sebbe är värsta apan så spelar det väl ingen roll. Jag har sett honom göra sig illa tusen gånger(sexårs,ettan,tvåan,trean,fyran,femman,sexan och nu sjuan tillsammans) Han skärde sig på en rund vass grej så det sprutade blod(bokstavligt sprutade), och han grät inte ens! Han har skadat sig skitmycket men inte gråtit, föutom en gång. När hans katt dog, det förstår jag eftersom jag har två katter men inte nog med det. Han hade växt upp med den, fatta vad tråkigt! Men Sebbe är Sebbe och vafan ska man göra? Bara le och hänga med i svängarna.
       
Tog massvis med bilder som jag LOVAR att jag ska lägga upp. JAG LOVAR,LOVAR,LOVAR! när jag kommer till pappa ska jag fixa en usb eller nån grej som man sätter i kortet i. Eller finns inte det på alla datorer. Måste kolla... Iallafall så har jag tagit massa fina bilder ni får se sedan.
    Jag ursäktar verkligen röran! Jag har inte bloggat på åratal!(runda om det till dagar) Men jag har fullt upp som ursäkt (a)  Imorn är det..en helt vanlig dag i skolan med kompisar och hur det brukar vara =) Kan göra ett litet schema här under!

Onsdag: Skola, sedan palla äpplen kanske.
Torsdag: Skola,Basket på kvällen.
Fredag:Åker till mi padre och tar det lugnt.
Lördag: The big day. Vi lurar Nea och tar sen med henne hem till Malin och har överraskningsfest. Gamla Bettan fyller 13! Hipp Hipp Hurra!

Ja, det är väl mitt lilla schema. Nästa vecka är det temadag, undra vilket tema det är? hmm...det var nått med att man skulle kunna göra stapeldiagram och cirkeldiagram. Men jag fattar nada om cirkeldiagramen?! Dela med 360 och sen gångra..Wtf?!?! Det är bara Nonna och Leida som förstår. Och möjligtvis Mathias Mähler, haha (a) 
       Nu blev detta inlägget väldigt långt så jag tror att det räcker i flera dagar framöver!
 Kyssen på er killar! <3 hihi.


Kommentarer
Postat av: http://sarahlinn.blogg.se

haha aaa fattar serieöst nt hur sebbastian kunde komma upp hur trädet överhuvudtaget:O

2008-11-05 @ 18:38:49
URL: http://sarahlinn.blogg.se/
Postat av: engla

har du kännt han sebbe i sexårs , ettan , tvåan och trean oxå ? :o då gick ju vi tsm ;] <3

2008-11-05 @ 22:16:28
URL: http://englajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0