åh, så härligt med höstlov!

äntligen har jag höstlov, gud så mysigt! idag var jag med fredrika i stan. först följde vi med hennes pappa till hans kontor och sen gick vi och käkade lunch på en kinarestaurang med världens godaste buffé! :o efter det gick jag och fredrika till drottninggatan och shoppade. det blev inte så mycket shopping.. fredrika köpte ett par ljusrosa leggings och själv köpte jag ingenting. jag hade två saker jag skulle köpa, men hann inte. för fredrika var tvungen att åka hem. men jag kan lika gärna köpa grejerna i skåne, eftersom jag ändå ska dit på torsdag :) vi har fått hem "SATC" - filmen också! jag tror jag ska se den i bilden på väg till skåne ;) även fast jag redan sett den men.. ;p jag håller på att försöka ändra designen, men det går inte så bra. för jag har typ inga bilder på mig och fredrika., men nu vet ni iallafall varför designen kan se lite rörig ut just nu.. missa inte desperate housewives ikväll! /Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0