återigen, farväl stockholm!

imorgonbitti lämnar jag stockholm igen. då är det skåne som gäller! jag hinner inte skriva något inlägg imorrn eftersom vi åker redan vid klockan 6.00 (!) .. och i skåne är det inte säkert att jag kan blogga så mycket. men vi får väl hoppas att fredrika loggar in och skriver något inlägg ;) nu har jag äntligen packat färdigt allting! skööönt.. jag har bestämt att i skåne ska jag köpa en grön jacka från H&M, den är kort i armarna och är inte en vinterjacka, utan en väldigt tunn. sen ska jag kanske köpa en lång, stickad cardigan från GinaTricot. om allt nu blir som jag hoppas :) sen har jag lite sånnadär småsaker som jag vill köpa; läppglans, orangefärgat nagellack, benvärmare och lite annat. hugs! /Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0