bilddagboken

hejhopp! nu har jag blivit medlem på bilddagboken också! om ni har lust kan ni ju titta in där någon gång, så får ni se fler bilder :) jag heter "Maaddess" där, om ni undrar ;) idag var ju jag och fredrika hos vera, (vi som där). runt klockan 12.00 åkte vi och badade i högdalen. vi hade askul, men efter ett tag blev vattnet kallt och vi gick upp. nu är jag iallafall hemma igen. och bara sådär kom mamma in med två par vita tumvantar, precis som jag ville ha! :D jag hade tänkt köpa ett par på torsdag, men mamma hann visst före. tack mamma, loveyou! <3 här kommer en bild på dom också! annars ikväll ska jag väl mest hänga vid datan eller tv:n. har ni några bra tv-tips? trevlig helg! /Madeleine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0