Dålig uppdatering av mig -.-

Oh, Godday my darlings! Kom nyss på att det var typ 100 år sedan jag bloggade. Men ni får ge oss kommentarer och allt sånt så vi vill blogga! Okej, maddis är det inget fel på men mig är det hihi. Jag har lite värk i magen idag. Usch, men ipren eller alvedon hjälper alltid (a) Förra veckan var jag sjuk och hemma från skolan också. Juste! jag har upptäckt hur underbara Coldplay och Oasis är. My god. Himmelsk musik säger jag bara. Lyssna på "Don't look back in anger"-Oasis. "Lost"-Coldplay. "The scientist"-Coldplay. "Wonderwall"-Oasis. Fast det är bara några som är bra. Det finns så många! :) Läste ni inlägget som maddis skrev? Skitsnygga skor och jacka, Tänker också köpa pumps. Fast svarta då. Got to Rush ! Kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0