Dumpad

hej allihopa! hällde nyss upp ett glas cocacola och en skål chips som jag smaskar i mig nu. jag ska se på film snart också. en film som heter "Dumpad", fast på engelska heter den "forgetting Sarah Marshall". den går inte på tv idag eller så. men vi hade beställt den och den kom hem för någon dag sen, så jag tänkte se den ikväll. aliki kom inte idag :( det var synd, annars hade vi ju kunnat titta på filmen tillsammans. men vi får hoppas att hon tittar förbi imorgon, för det var ett tag sen. men nu ska jag se film! kram /Madd

Kommentarer
Postat av: sara

den filmen är LITE äcklig (A)

2008-10-27 @ 17:58:13
Postat av: Alle

ni suger alla sebbes lilla kuk!! haha

2008-11-01 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0