Göteborg!

hej allihopa! nu är jag och fredrika hos vera i göteborg. vi kom hit igår eftermiddag. det var en lång resa med tåget, men vi hade iaf jäkligt kul :) mot kvällen gick vi och hyrde två filmer; "Säg att du älskar mig" och "Disturbia". båda var bra, fast vi blev riktigt skrajja när vi såg disturbia :o sen när vi skulle sova sov fredrika och vera i soffan , men jag sova på golvet. fast inte helt på golvet. vera hade fixat en egen liten säng till mig med massa kuddar. fast när jag vaknade låg alla kuddar huller om buller, attans! :) annars har vi väl mest mysit här och busat lite med veras lillasyster. senare idag kanske vi ska träffa veras kille och hans kompisar. vi tror att vi ska på bio, eller vi vill det iaf. men vi får se. nu måste jag dra, pussar på er! <3 /Maddis

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag kom också hit till Göteborg igår eftermiddag med tåg ;o

2008-10-26 @ 10:35:54
URL: http://skoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0