Halloween

hej alla söta och glada!

idag är det halloween som sagt. vi har inte firat det alls i år, men skitsamma :) jag är i skåne nu, som ni vet och trivs jättebra här. synd bara att jag inte får möjlighet att umgås med mina bästisar .. idag var jag och mamma i danmark en sväng. där köpte jag en billig dunjacka för 200:- på b.young , ett orangt nagellack från depend och ett läppglans från maybelline. när vi var i helsingborg köpte jag en grön, tunn, kort jacka från H&M, sjuukt tuff! :) igår köpte jag även en lång, stickad kofta från ginatricot. min moster vill att jag ska se "REC" eller "I am legend" med henne ikväll eller imorgon. men jag kommer typ dö när jag ser dom.. efter allt mina kompisar har sagt om dom :s aaa!! haha. men ni får ha en jättehärlig helg, jag kanske skriver lite imorgon också, om jag hinner. för vi ska shoppa imorrn också :p kramis! /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0