Idol 2008

hejhejhej! ännu en gång, förlåt så mycket för vi varit frånvarande ett tag. för det mesta hänger vi på bilddagboken.se , men självklart försöker vi hinna med bloggen också. fredrika var sjuk idag, det var hon igår också, stackarn :( <33 hoppas att hon blir bättre så fort som möjligt.

idag var jag som vanligt i skolan, hade en massa lektioner och sådär. Andreas som verkade ledsen förut, var mycket gladare idag. det märktes. han kom fram jätteglad och smetade in grön "biljard-krita" i mitt ansikte. skönt att han är glad iallafall ;p efter skolan hade jag, vera och frida GirlsOnly. idag hade vi boxning x) man skulle vara två och två, så jag var med vera. vi hade askul och jobbade på riktigt bra, tycker jag :) men efteråt när jag skulle väckla ut fingrarna hade hela handen somnat, och den är fortfarande lite trött. så det är jobbigt att skriva på datan och sådär. men den blir bättre snart :)

annars nu sitter jag och tittar på Idol 2008. det är paus just nu. det är bara Alice kvar, en av favoriterna.. så jag måste väl skynda mig till teven nu så jag hinner se henne. pusspuss! /Maddis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0