jag mår toppen!

åh, jag är så himla glad nu! jag har en massa saker som jag ska göra och som jag ser fram emot. som imorgon, då ska jag, malin, fredrika och linnéa till stan och shoppa, sen efter det ska malin sova hos mog till på fredag, på fredag morgon ska jag och malin göra oss i ordning för skolan, det är Halloween-dag då, och alla ska klä ut sig. sen efter det är det G.O och vi ska fortsätta med dansen. Sen har jag höstlov!! på lördag ska jag och fredrika följa med vera till göteborg och stanna där till måndag :) sen en vecka senare, måndag vecka 45, ska hela gänget (jag, fredrika, vera, malin, linnéa, mathilda, michaela och tove) kanske på Gavin Degraws konsert! :o på lördag vecka 45, ska alla tjejerna ha skräckkväll hos någon och sova över, se på skräckfilmer och mysa., härligt va? så himla mycket att se fram emot. man kan ju inte må bättre en såhär :D men nu måste jag synda iväg. vi hörs kanske senare?.. pussar på er! /Madeleine (bjuder på en gla' gammal bild på mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0