jobb med designen

hejhej på er! Jag har ändrat lite på designen som ni kanske ser; bakgrunden har jag bytt och jag har gjort headern större. men jag är som sagt inte helt klar. jag bara kollar lite och testar mig fram. vad tycker ni om den hittills?

Idag ska jag bara vara hemma och njuta av höstlovet. jag ska även packa lite inför skåne-resan imorgon. min mormor, plastmorfar och moster bor där, om ni inte visste ;) det ska bli sjukt kul! jag vet inget som vi direkt ska göra där nere. men jag ska uallafall på shoppingrunda och köpa lite saker, har jag bestämt :)

jag vaknade rätt sent idag, typ 11.00 , sköönt :) jag har inte hunnit käka någon frukost eller lunch, men jag tog några bullar tidigare idag. jag kom nyss ut ur duschen också, så jag måste borsta och föna håret nu..  jag lägger in lite bilder från senaste skåneresan i somras. hugs! /madeleine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0