kanelbullens dag!

hej på er! om bara en liten stund ska jag bege mig mot älvsjö för att möta linnéa. vi ska ju på bio och se Patrik 1,5 :) innan det ska vi käka lunch också, vi har bestämt oss för grekiskt denhär gången, yum! ikväll blir det väl bara chill vid teven, kanske tittar förbi hos aliki också, om hon nu är hemma.. sen är det ju Kanelbullens dag idag! så glöm inte att köpa eller baka massor med bullar :D

åh vet ni vad? jag glömde min necesär i skolan och i den har jag allt smink jag behöver.. buhu :( men en rolig grej e att jag provade att ha guld-nagellack i morse och det var assnyggt! jag gjorde inte noga alls, utan jag bara drog ett-två penseldrag över varje finger. och vips! så har man glammiga guldnaglar :) Ha en fortsatt trevlig helg! pusspusspuss /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0