lördagskväll

hej alla goa' och glada!
hoppas ni har en härlig lördagskväll, det har jag. fast en väldigt ensam. aliki och jag hade ju snackat om att vi skulle göra något den här helgen och just nu behöver jag henne som mest! kom hiiit! ;p mamma och pappahåller på med middagen, det blir enchilladas, ungefär som tacos. yum!om en vecka är det ju höstlov också, herregud vad tiden flyger! då ska ju jag, vera och fredrika till Göteborg! annars ska jag nog gå på bio, bowla eller shoppa med tjejerna, om någon har lust? (: ni kanske undrar över bilden här under och varför jag la in den, om jag ska vara ärlig har jag ingen bra anledning, jag tyckte bara att outfiten var så sjuukt snygg! /Maddis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0