måndag

tja bloggen! måndag idag, ännu en tråkig dag i skolan.. inte sådär jättemycket att berätta :p men på fredag kanske vi ska ha en typ halloween-dag i skolan, när alla klär ut sig. och den som klär ut sig bäst vinner ett pris. jag och malin har då bestämt att hon ska sova här från torsdag - fredag. och så ska vi fixa iordning oss på fredag morgon. haha, fan va pinsamt om vi gå rpå bussen och tåget som monster x) på lördag åker jag, vera och fredrika till göteborg också! längtar jättejättemycket! så himla kul det ska bli <33 jag glömde nästan.. på torsdag ska fredrika och jag till farsta och shoppa lite också. det var väl det mesta av min veckoplanering :) men nu ska jag upp till teven. hugs! /Madde



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Jasså va häftigt :D



Fin bild!

2008-10-20 @ 23:54:09
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0