no stress

sitter å kollar lite på Grey's anatomy, det här avsnittet var lite extra spännande också :) annars idag har jag mest suttit vid datan, tv:n, blivit förhörd på engelskan och läst lite till SO:n. men jag orkar inte plugga så jäkla mycket.  iallafall inte till so:n, det är ju trots allt bara ett läxförhör, och jag har ju läst igenom allt och så. aja, slutsnackat om läxor nu..

här kommer lite planer för helgen istället: på fredag efter skolan har ju jag och vera GirlsOnly. Efter det ska jag och fredrika hem till vera och sen ska vi sova över där. jag och vera hade tänkt att bada i högdalen efter G.O , men vi får se om det fortfarande blir så, men fredrika kan ju också vara med och bada. jeei ! ;) lägger in en låt på köpet, puss /Maddis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0