packdags

hej bloggen!

jag satt nyss och tittade på idol, men nu måste jag börja packa inför imorgon! jag och fredrika ska ju följa med vera till göteborg, det ska bli så himla kul! jag vet inte varför, men jag ser extra fram emot att bara sitta med dom i 5 timmar på tåget och umgås. även om det inte alls finns mycket att göra kan vi ha så roligt att vi nästan dör av skratt. jag ska försöka hinna platta håret snart också, och måla naglarna :)

jag glömde visst berätta om dagen, malin sov över hos mig inatt. vi hade askul igår och bakade världens godaste rulltårta, YUM! :) på morgonen idag skulle vi fixa oss inför halloween-dagen idag. vi hade en massa, massa smink, hårspray, nagellack och borstar och grejer. ni skulle sett! malin sprayade hela håret blått, hade en blå tunika och röda klackskor. sen hade hon målat sig blå runt ögonen och hade lösögonfransar. själv hade en jag lila klänning från forever21, röd/bruna klackskor, rött läppstift, svart ögonskugga runt ögonen, tuperat hår och en kniv genom huvudet. haha, det var så kul när vi kom in i matsalen. när jag kom, alla barn ba "åh, hon har en kniv i huvet!" .. när malin kom började alla asgarva och peka på henne. haha, stackars malin. men hon var sjukt snygg! jag tror fan att hon kan vinna priset för bäst utklädd :o vi får väl se, annars var fredrika rätt vass också, hon var ju nunna :) /Maddis


tog inte många bilder idag, men jag lyckades få en fräck
bild på malin imorse ;) vad tycker ni, är hon inte ball?


Kommentarer
Postat av: sarahlinn.blogg.se

snyggt:)<3

hur långt tid tog dt att fixa dt igentligen?:D

2008-10-27 @ 22:08:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0