Patrik 1,5

hejsan! idag åkte jag och linnéa till Heron City och såg "Patrik 1,5". den var mycket bra, tyckte jag och linnéa. vad tyckte ni? vi kom dit runt 11.00 så vi skulle ha lång tid på oss att käka lunch. det var nästan inge folk alls där. så det var ju ganska skönt. vi åt grekiskt till lunch och sen shoppade vi redbull, ramlösa och cocacola på Willys :) extra stora redbulls var det också, STORT plus!

när jag kom hem gick jag och mamma till ICA för att hämta en film. hon hade beställt SATC-filmen, The Dark Knight, Dumpad, What happens in vegas och ngn mer, tror jag. men det var bara en som hade kommit, och det var "What happens in vegas" :D jag har inte sett den än men har länge velat. så det var ju bra :) ikväll ska jag sova hos fredrika också. vi snackade på telefon för bara några minuter sedan. Puss! /Maddis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0