pluggar..

hejhej! idag var en ganska lång dag i skolan.. och trött är jag, som fan. men jag har ju mitt jäkla engelskaprov och SO-förhör som jag måste plugga till. så jag kommer inte hinna blogga så mycket idag.
 Det blir ingen shopping imorgon, eftersom vera och fredrika inte kunde :( men nästa vecka måste dom! annars hugger jag halsen av dom, för jag har typ 1000 saker jag måste köpa! :o
 Imorgon blir världens skönaste dag! vi börjar skolan 9.20 , och slutar 12.50! och de enda lektionerna vi har är No, Musik och Idrott. men idrott och musik är inte sådär jättekämpigt. inte No heller dårå. men NO är iaf ett ämne där man måste sitta i klassrummet. xp ikväll är det Bonde! (Bonde söker fru).. en gammal familjeklassiker! haha. vet ni några bra program som visas på tv ikväll? .. pussis <3 /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0